loading...
داستان کوتاه
مدیر بازدید : 169 یکشنبه 19 مهر 1394 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود Download

________________________

متن آهنگ موج از علی عبدالمالکی

دوباره منو سفت بستن به تخت

 گمونم دوباره حالم بد شده

 گمونم دوباره تو فکر و خیال ,یه خمپاره از تو رسم رد شده

 دوباره یادم رفته اینجا کجاست

 دوباره اتاقم شده سنگرم

 دارن بچه ها رو درو میکنن

 صدای بیسیم پر شده تو سرم

یه وقتایی یادم میره جنگ نیست

 صدام اوج میگیره بعضی شبا

 یه وقتایی خیلی حالم بد میشه

منو میوج میگیره بعضی شبا

 یه میدون مینه روی تخت من

 منور زدن مارو پیدا کنن

 باید از تو میدون یه راه وا کنم

 باید دستامو از رو تخت وا کنن


یه وقتایی روزامو گم میکنم

 یه روزایی یادم میره زنده ام

 تو دنیای من جنگ میشه هنوز

 تا وقتی نفس هست رزمنده ام

یه وقتایی تو خاطره ها هنوز تو کارون دارم آبتنی میکنم

 خودم که یادم نیست اما میگن یه وقتا فقط خودزنی میکنم

یه وقتایی یادم میره جنگ نیست, صدام اوج میگیره بعضی شبا

 یه وقتایی خیلی حالم بد میشه,منو میوج میگیره بعضی شبا

 یه میدون مینه روی تخت من, منور زدن مارو پیدا کنن

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما محتوای وبلاگ چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5000
  • کل نظرات : 164
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 610
  • آی پی دیروز : 393
  • بازدید امروز : 12,781
  • باردید دیروز : 1,075
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22,317
  • بازدید ماه : 22,317
  • بازدید سال : 149,073
  • بازدید کلی : 5,186,587
  • کدهای اختصاصی

    جاوا اسكریپت