loading...
داستان کوتاه
مدیر بازدید : 264 جمعه 24 مهر 1394 نظرات (0)

 

این که به تو نمی‌رسم

حرف تازه‌ای نیست

مسیر آمدن و رفتن تو را آنقدر آمدم

و دست خالی برگشتم

که کفشهایم از التماس نگاهم

شرمنده شدند!

…::: اس ام اس انتظار :::…

نیامدن‌هایت رادوست دارم

مثل آمدن‌هایت

نمی‌دانی

آن ساعت‌های انتظار چه دلهره‌ی شیرینی

مرا در آغوش می‌کشد

چقدر وسوسه‌ی

رویاهای یواشکی

آن لحظه‌ها را دوست دارم

مثل یک بوسه طولانی است.

نگران نباش به

کارهایت برس

من اینجا

با رویای آمدنت عالمی دارم

که تو آنجا

در آغوش هیچکس پیدا نمی‌کنی...

…::: اس ام اس انتظار :::…

روزی که تو بیایی دست‌های من شکوفاتر خواهد شد.

دست‌هایی که روزگاری از انتظار نوشت،

از آمدن تو خواهد نوشت …

…::: اس ام اس انتظار :::…

خورشید هیچ گاه

در سرزمین یخ‌بندان قلب تو طلوع نکرد نتابید

و دریاچه قطبی چشمان تو را

آب نکرد

هیچ پرنده ای روی شاخه‌های دلت ننشست،

نخواند و نپرید

و من بیهوده در انتظار آخرین معجزه بودم

و چه دیر فهمیدم…..!؟

…::: اس ام اس انتظار :::…

خودش آمده بود که بمیرد

نه سرانگشتانِ پیر من وُ نه دعای آب،

هیچ انتظاری از علاقه به زندگی نبود.

…::: اس ام اس انتظار :::…

در انتظار تو سروهای خیابان

به آسمان پیوسته‌اند

 آبی‌ترین لحظه‌ها بی‌گمان

لحظه آمدن توست…

…::: اس ام اس انتظار :::…

آن چنان صبورانه عاشقت شدم

و زیر درگاه خانه‌ات،

به انتظار گردش چشمانت نشسته‌ام

که نسیم هم حسودی می‌کند

…::: اس ام اس انتظار :::…

 

آن شب که تو در کنار مایی روزست

و آن روز که با تو می‌رود نوروزست

دی رفت و به انتظار فردا منشین

دریاب که حاصل حیات امروزست

…::: اس ام اس انتظار :::…

می خواهم یک بار،

فقط یک بار ترانه ای به سادگی ِ سکئت ِ کودکان بنویسم!

آنوقت دفترم را ببندم،

بیایم روی همان نیمکت ِ سبز ِ انتظار بنشینم،

صدای پای تو را از پس ِ پرچین ِ پارک بشنوم،

چهره ات را در ظهرهای دور ِ آن پائیزِ خوب بخاطر بیاورم

و بمیرم!

به همین سادگی

…::: اس ام اس انتظار :::…

آبی یعنی آرامش…

کاش سقف خانه‌ی کوچکمان آبی بود..

اگر بود.. انتظار رنگ دیگری داشت

رنگ آرامش.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما محتوای وبلاگ چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5000
  • کل نظرات : 164
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 317
  • آی پی دیروز : 272
  • بازدید امروز : 599
  • باردید دیروز : 3,050
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,102
  • بازدید ماه : 11,122
  • بازدید سال : 84,996
  • بازدید کلی : 5,122,510
  • کدهای اختصاصی

    جاوا اسكریپت