loading...
داستان کوتاه
مدیر بازدید : 212 چهارشنبه 27 آبان 1394 نظرات (0)

همش فکر می کردم کیروش بااستقلال و مخصوصا رحمتی خوب نیس ولی ثابت کرد ک این طور نیس اخه باآوردن ۴تا دروازه بان تو نشست خبری می خواست بگه این۴تاباهم شاید رحمتی شن

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: جوک خنده دار :::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

‏من یک بار رفتم میرداماد گفتن مهران مدیرى دیروز اومده بود پاساژ اسکان، این نزدیک ترین برخوردم با یک سلبریتى بوده.

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: جوک خنده دار :::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

باکتری چیست؟
،
،
،
،
،
،

.
.
موجودی که با قوری نبوده است!!!

تاکشفیات یعد همتون رو به بیمه عمر میسپارم

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: جوک خنده دار :::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

یه سلامی هم بکنیم به معلمی که این جمله ی معروف رو میگه: اگه چیزی هست بگو همه بخندیم .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
سلام ضد حال

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: جوک خنده دار :::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

اس دوستم به من بعد از قهر کردن باهم:
ببین دیگه جای تورو ٬نه قهوه ی تلخ ٬ونه نگاه کرن به بارون پاییزی ونه هیچ چیز دیگه نمیتونه پر کنه:(
فقط یه رفیقی داشتی قد بلندوچشم رنگی بود شاید اون پر کنه.
.
.
.
.
.
.
نخند خووو قرار بود احساسی بفرسته.

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: جوک خنده دار :::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

یعنی هر وقت دیدم یه ادکلن ساختن که ماندگاریش اندازه ی بوی ««سیره»»اون وقت دیگه قبول میکنم:علم پیشرفت کرده……

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: جوک خنده دار :::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

داداشم از آبجیم پرسید صدی چطوره؟ چیکار میکنه؟
آبجیمم گف مثل گوسفند زل زده ب مانیتور با اوم موهاش:/
من:/
داداشم:/
آبجیم:D
سازمان حمایت از حیوانات:)
گوسفند^_^

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: جوک خنده دار :::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

یه سلام هم بکنیم به اون مردی که زنشو با کلی آرایش و یه بلوز و ساپورت میبره بیرون و فکر میکنه چون خودش هست کسی زنشو نگاه نمیکنه کلی هم روشنفکره
.
.
.
‌.
سلام سیب زمینی… :)

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: جوک خنده دار :::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

اعتراف میکنم با ۲۱ سال سن تا همین یه ماه پیش فک میکردم برگه ای که فکس میشه میره برا خود طرف
تا اینکه خودم یه بار فکس کردم متوجه شدم برگه نمیره بلکه کپی میشه
من:)))))
برگه بدبخت :((((
دستگاه فکس ^-^

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: جوک خنده دار :::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

چند روز پیش عمه ام آش ریخته تو کاسه برده واسه همسایشون… بعد همسایشون هم کاسه رو پر از لیمو شیرین کرده برگردونده…
حالا دختر عمم میگه از این به بعد با قابلمه براشون آش ببر….
اصلا هم شکمو نیستاااااااا
.
.
.
فک و فامیله ما داریم عایــــا؟؟؟

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: جوک خنده دار :::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

یکی از ویژگیامم اینه بدون اینکه کاری انجام بدم خستم “_”
بعله متاسفانه دانشجو هم هستم :|

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: جوک خنده دار :::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

ماشین های خارجی اصن خوب نیستن
چون آدم وقتی پشتش میشینه ممکنه خدا رو فراموش کنه.
ولی تو ماشین های ایرانی همش بیاد خدا هستیم
مثل:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خدا کنه آتیش نگیره
خدا کنه لاستیکش نترکه
خدا کنه چپ نکنه
خدا کنه تو اتوبان یهو خاموش نکنه :)
خدا کنه ترمزش بگیرهخدا کنه نزنم به یه حیوون ماشین داغون بشه
والا بخودا

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: جوک خنده دار :::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

الان موجودیه من در یه وضعیته هولناکیه که

از طرف بانک پیام اومده غلط کردی حساب باز کردی

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: جوک خنده دار :::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

دیشب ساعت ۱۱ به دختر کوچیکم گفتم: بیا بریم بخوابیم دیگه.
میگه: من خوابم نمیاد.
گفتم: نه خیر. همین که گفتم.
زل زده توی چشمام، دستاشم زده به کمرش!!!!!!!!!
میگه: یادت باشه تو رئیس خونه نیستی. تو اینجا فقط آشپزی!!!!!!!!!!!!!!!!
.
.
.
.
.
من رفتم خودمو خودکشی کنم اصلاً.
این دیگه کیه؟ بزرگ بشه چی میشه؟ خدایا خودت به مادرشوهرش رحم کن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: جوک خنده دار :::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

آغا یکی از گودزیلاهای فامیل اومده به مامانش میگه: لیل لول لگ و داله یا لگ لول لیلو داله
همه فکر میکردن داره چرت میگه آخر سر مادر گرامش فهمید میگه شیر زوره سگ وداره یا سگ زوره شیر رو داره
حالا ما رو تسور(تثور٫تصور) کنید چه حالی داشتیم

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: جوک خنده دار :::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

خدایی خیلی به پسرا حسودیم میشه! !__!
.
.
.
.
.
.
عقل ندارن راحتن! ^-^
به افتخار همه دخترا….^___^

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: جوک خنده دار :::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

امروز رفتم بیاد دوران کودکی آهنگ کارتون آنه شرلی را دانلود کردم
البته موزیک انگلیسیش
معنی ترجیع بند شعر این بود

من دیگه هرگز نمیخوام برقصم
اونجوری که باتو رقصیدمo_O

اونوقت بچه که بودیم روی این آهنگ بجای شعرش
صدای آقای نصرالله مدقالچی بود
که میگفت:آنه تکرار غریبانه روزهایت چگونه گذشت؟!
بعد من عینهو خرها ،هاهای با این دکلمه زار میزدم.مثل ابر بهار گریه میکردم
که آنه چقدر غریبه!! مخصوصا وقتی که متیو مرده بود:-|
واقعاً که>__< !!!!!

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: جوک خنده دار :::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

تو تلویزیون داشت یه پسر ۱۸ساله رو نشون میداد که باباش نمایشگاه ماشیناشو
کلأ زده به نامش
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
حدس بزنید من داشتم چکار میکردم
داشتم با پیچ گوشتی داغ یه سوراخ به کمربندم اضافه میکردم که امسال هم برام اندازه باشه

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: جوک خنده دار :::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

دختره اسم پروفایلش جوجو بود!! بعد اینکه دو ساعت باهاش چت کردم …
اخرش ازش پرسیدم چندسالته؟
میگه ۴۹سالمه!!!
.
.
.
خو لامصب جوجو چیه؟ تو الان یه شتر مرغ بالغی…!!!

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

…::: جوک خنده دار :::…

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

یه سلامی هم بکنیم به اون بیشعوری که تو ماشین میشینه کنارت تا از یه آهنگ خوشت میاد عوضش میکنه….
.
.
.
.
.
.
.
.
سلام ضدحال

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما محتوای وبلاگ چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5000
  • کل نظرات : 164
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 346
  • آی پی دیروز : 336
  • بازدید امروز : 1,117
  • باردید دیروز : 723
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,117
  • بازدید ماه : 12,363
  • بازدید سال : 86,237
  • بازدید کلی : 5,123,751
  • کدهای اختصاصی

    جاوا اسكریپت