loading...
داستان کوتاه
مدیر بازدید : 229 دوشنبه 02 آذر 1394 نظرات (0)

دیدنه چشمون تو برام یه حاجت شد بود عشق تو کعبه و کار من عبادت شده بود

اس ام اس عشق

مرگ، اسمی ست شکل یک چاقو
بر سر گاو نیمه خوشبختم
عشق، یک اسم دیگر از آن است
که نشسته ست داخل تختم
زندگی بچّه ای بدون توپ
گیج، در یک زمین خاکی بود
باختن بی مسابقه، بی هیچ!
زندگی چیز دردناکی بود!

اس ام اس عشق

رود خروشانی
جاری هستی
در قلبم
نه آرامش
برایم گذاشتی
نه آسایش
چه کردی
ای جاری در تنم
عشق تو
نا آرامم میکند
دلتنگم
باز صدایم میکند
کاش دریا بودی
و
من ساحلت


اس ام اس عشق

مصرعی از قلب من
با مصرعی از قلب تو
شاه بیتی می‌شود
در دفتر و دیوان عشق

اس ام اس عشق

بر لب لرزان من ، فریاد دل ، خاموش بود  آخر آن تنها امید جان من تنها نبود
جز من و او ، دیگری هم بود ، امّا ای دریغ  آگه از درد دلم، زان عشق جان فرسا نبود

اس ام اس عشق

عشق نه پول میخواد نه خوشگلی نه ماشین نه هیچی دیگه
فقط دو تا آدم میخواد
تاکید میکنم : آدم

اس ام اس عشق

حکم این بازی شده دل را به شاهی باختن
یا که سربازی شدن با عشق بی بی ساختن
دل بریدن سخت لازم میشود گاهی چه تلخ
وای از آن دستی که مجبوری به تک انداختن

اس ام اس عشق

بیا که لحظه لحظه ام انتظار می شود دلم برای دیدنت بی قرار می شود تمام هستی ام شده اسیر عشق پاک تو بی تو هر لحظه دلم جریحه دار می شود

اس ام اس عشق

عشق راازجوراب زنانه باید آموخت
یه دونش سوراخ میشه اون یکی خودشو از شیر حموم دارمیزنه

اس ام اس عشق

دریافت کردن بدون بخشیدن ممکن نیست!
تو نیز بخاطر خدا و از روی عشق ببخش
تا چیزها به طور معجزه آسا
به تو بخشیده شود …

اس ام اس عشق

باز ذهنم سوی عشق وعاشقی پر میکشد
بوسه بارانش کنم یک جیغ ممتد میکشد
بیخیال بوسه گشتم من تورا خواهم ربود
تیم تحقیقات ناجا در پی ام صف میکشد

اس ام اس عشق

در کویر سبز عشق
یک سخن از من بگیر
قلبه تو قلبه من است
پس تمنا میکنم از من مگیر

اس ام اس عشق

زندگی یعنی:
ناخواسته به دنیا آمدن…
مخفیانه گریستن…
دیوانه وار عشق ورزیدن…
و عاقبت در حسرت آنچه دل میخواهد
و منطق نمیپذیرد، مردن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما محتوای وبلاگ چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5000
  • کل نظرات : 164
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 305
  • آی پی دیروز : 336
  • بازدید امروز : 1,040
  • باردید دیروز : 723
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,040
  • بازدید ماه : 12,286
  • بازدید سال : 86,160
  • بازدید کلی : 5,123,674
  • کدهای اختصاصی

    جاوا اسكریپت