loading...
داستان کوتاه
مدیر بازدید : 588 پنجشنبه 19 شهریور 1394 نظرات (3)

 

سیستم مورد نیازی بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain

OS: Windows 7×۶۴, Windows 8×۶۴ (۶۴-bit OS Required)
Processor: Intel Core i5-4460 (3.40 GHz) or better; Quad-core or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 650 (2GB) or better (DirectX 11 card Required)
DirectX: Version 11
Hard Drive: 28 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card

دانلود بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain در پارت های ۱ گیگابایتی

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۰ : Direct Link

دانلود پارت ۱۱ : Direct Link

دانلود پارت ۱۲ : Direct Link

دانلود پارت ۱۳ : Direct Link

دانلود پارت ۱۴ : Direct Link

دانلود پارت ۱۵ : Direct Link

دانلود پارت ۱۶ : Direct Link

دانلود پارت ۱۷ : Direct Link

دانلود پارت ۱۸ : Direct Link

دانلود پارت ۱۹ : Direct Link

دانلود پارت ۲۰ : Direct Link

دانلود پارت ۲۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲۲ : Direct Link

 

 

پسورد:www.downloadha.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعید در تاریخ 1394/08/01 و 3:24 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید من از سایتتوم این بازی دانلود کردم..میخواستم روی پارت ۴و ۴۱تا۴۶و۶۵ خرابه ارور میده الان من چکار کنم...لطفا اگه میشه پارت ها رو بزارین من دانلود کنم
پاسخ : باسلام.اولا کلا 22 پارت هستش!41 تا 46 و 65 رو از کجا آوردین؟ثانیا لینک های دانلود تست شد درسته!ثالثا شاید در دانلودتون مشکلی وجود داره! رابعا ارورتون رو بفرستید بررسی میشه.موفق باشید.

این نظر توسط navid در تاریخ 1394/07/27 و 1:53 دقیقه ارسال شده است

شکلک merc azizam
پاسخ : خواهش می کنم.دوباره هم به ما سر بزن.

این نظر توسط Shahab در تاریخ 1394/07/19 و 12:00 دقیقه ارسال شده است

ممنون از شما دوستان
پاسخ : خواهش می کنم.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما محتوای وبلاگ چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5000
  • کل نظرات : 164
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 326
  • آی پی دیروز : 272
  • بازدید امروز : 655
  • باردید دیروز : 3,050
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,158
  • بازدید ماه : 11,178
  • بازدید سال : 85,052
  • بازدید کلی : 5,122,566
  • کدهای اختصاصی

    جاوا اسكریپت