loading...
داستان کوتاه
مدیر بازدید : 189 پنجشنبه 10 دی 1394 نظرات (0)

 

Download Download

حجم: 7.8 مگابایت

کیفیت: 320

متن ترانه ی برگ سوخته با صدای مرتضی پاشایی:
حس میکنم دیگه برات من یه خیال باطلم
نمیتونم گریه کنم ببین چه کردی با دلم
من نمیفهمم که چیه فرق میون خوبو بد
تو اوج خوبی بد شدی آخه چطور دلت اومد
با کیمیای چشم تو از خاک تیره زر شدم
اما تو رفتی کیمیا من بی ستاره تر شدم
برای بازی های تو یه برگ سوختم من اگه
هنوز نمیزارم کسی پشت سر تو بد بگه
برگ برندتو بیار بدون که من میبخشمت
بازیتو رو کن کیمیا این میشه دست آخرت

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما محتوای وبلاگ چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5000
  • کل نظرات : 164
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 336
  • بازدید امروز : 378
  • باردید دیروز : 723
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 378
  • بازدید ماه : 11,624
  • بازدید سال : 85,498
  • بازدید کلی : 5,123,012
  • کدهای اختصاصی

    جاوا اسكریپت