loading...
داستان کوتاه
مدیر بازدید : 229 سه شنبه 21 مهر 1394 نظرات (0)

 

پرویز پرستویی و ابراهیم حاتمی کیا دو یار قدیمی سینما اینبار در صفحه اینستاگرام پرستویی دیده شدند، پرویز پرستویی اولین عکس منتشر شده از فیلم بادیگارد را به اشتراک گذاشت.
این اولین عکس منتشر شده از فیلم سینمایی بادیگارد ،بکارگردانی ابراهیم حاتمی کیاست.البته کل گروه اجازه نداشتیم مطلبی یا عکسی از این فیلم رو در جایی درج کنیم .اما امروز در فیلم نیوز این عکس رو دیدم.واز طرف کل گروه تقدیم میکنم به شما عزیزان.امیدوارم تلاش گروه امسال رضایت شما تماشاچیان واقعی رو جلب کنه ،انصافا تک تک اعضای گروه با انرژی تمام دراین فیلم حضور داشتند .به امید روزی که در کنار هم به تماشای این فیلم بنشینیم.

روناک یونسی با ارائه مدرک در صفحه اینستاگرامش به سؤالات مخاطبانش در خصوص صحت مربیگری بدنسازی بانوان روناک یونسی پاسخ داد.
سلام دوستان مهربونم .خيلى از دوستان از من سوْال كرده بودند كه ايا من مربى بدنسازى بانوان هستم يا خير؟ در جواب اين عزيزان اين پست رو گذاشتم و بايد بگم بله من داراى كارت مربيگرى تناسب اندام بانوان از فدراسيون بدنسازى هستم .قربون همتون 

عزت الله ضرغامی رئیس سابق صدا و سیما و یکی از فعال ترین مسئولین در دنیای اینستاگرام پستی انتقادی و پیشنهادی برای شورای عالی فضای مجازی در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد.
این روزهای شورای فضای مجازی!پس از گذشت بیش از یک ماه از ملاقات اعضای شورای عالی فضای مجازی با رهبری معظم و تأکیدات چندباره‌ی ایشان بر مأموریت‌های مهم شورا، تا امروز فقط یک جلسه، آن هم برای تغییر دبیر شورا تشکیل شده است. ده‌ها دستور مهم و کارشناسی شده، کماکان پشت درب شورا معطل تشکیل جلسات منظم است تا مورد بحث تصمیم‌گیری قرار گیرد. راه‌اندازی شبکه‌ی ملی اطلاعات، که بسترساز و زیربنای اقدامات بعدی است در اولویت قرار دارد.عکس ، حاکی از اهمیت فناوری‌های نوین به زبان طنز است..
*** پی‌نوشت **********.
تولید محتوا در فضای مجازی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. تدوین جدید آثار تصویری کشور، بر اساس نیازهای روز، ظرفیت عظیمی را در این حوزه ایجاد خواهد کرد. تدوین به طور مستقل یک نوع کارگردانی است و قطع نظر از جایگاه آن در یک اثر خاص نمایشی، قابلیت گسترش و تعمیم ، برای بسته‌بندی‌های مناسب و بر اساس اهداف و نیازهای مخاطبان خاص را دارد. امروز فضای مجازی، تشنه‌ی تدوین‌های کوتاه، جذاب و پر محتواست. 'مدیریت داشته‌ها'، اقتضا می‌کند که سکانس‌های یک اثر خوب و ماندگار به ده‌ها بسته‌ی تولیدی تبدیل شده و به کاربران عرضه شود. عنوان‌بندی‌های حرفه‌ای برای استفاده‌ی مؤثر از داشته‌های متنوع، بخش مهمی از کارآمدی 'جستجو' در این فضا است. دستگاه‌های حقوقی و اشخاص حقیقی، می‌توانند با مختصر آموزش در حوزه‌ی 'تدوین' و بهره‌گیری از نرم‌افزارهای جدید، جوانان مستعد و علاقمند را به قطب‌های مؤثر تولیدی تبدیل کنند.

داریوش فرضیایی یا همان عمو پورنگ عکس یادگاری همراه با همکاران محله گل و بلبل و امیرحسین رستمی به اشتراک گذاشته است.
دوستی ها
هم چنان ادامه دارد
یا علی

گلاره عباسی هم به بهانه اکران فیلم ارغوان و تبریک به همکاران قدیمی پستی از جلسه اکران این فیلم در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.
تبريك مي گم به رفقاي قديمي و عزيزم اميد بنكدار و كيوان عليمحمدي براي اكران فيلم ارغوان، 
ديشب با شور و شوق زياد در كنارشون بودم تا خسته نباشيد بگم بهشون و ارزوي موفقيت كنم براي اكران فيلمشون 

لاله اسکندری هم تصویری با لباس عجیب و غریب در جریان پروژه شیوع به اشتراک گذاشته است.
این روزها....سرخه حصار....پروژه شیوع

مازیار فلاحی خواننده خوش صدای کشور عکسی از سفر خود به لندن را در صفحه شخصی اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.

محراب قاسم خانی هم از شباهت عجیب یک نقاشی دیواری که در طول سفرش با آن برخورد کرده با خودش در صفحه اینستاگرم حکایت کرده است.
سفرنامه/قاب ششم: واسه چى بايد نقاشى ديوارى دم در مستراح عمومى اينجا شبيه من باشه آخه؟

مهراوه شریفی نیا در صفحه اینستاگرامش مسرور از هدیه گرفتن گل از مخاطبی نامعلوم  گفته است.

روزهايى را كه گل مى خرم
روزهايى را كه گل مى كارم روزهايى را كه گياهانم غنچه مى دهند
روزهايى را كه غنچه ها گل مى شوند 
دوست مى دارم
اما روزهايى كه گل هديه مى گيرم از همه ى روزها زيباترند

نیما کرمی مجری صدا و سیما عکسی را در کنار نیل و فرزند یکی از هوادارنش در صفحه شخصی اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.

من و سه بچه ، نيل و پسر خاله اش آراد و بچه يكي از بيننده ها كه تو بغل منه.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما محتوای وبلاگ چطور بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5000
  • کل نظرات : 164
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 44
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 336
  • بازدید امروز : 532
  • باردید دیروز : 723
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 532
  • بازدید ماه : 11,778
  • بازدید سال : 85,652
  • بازدید کلی : 5,123,166
  • کدهای اختصاصی

    جاوا اسكریپت